Söndag

Har varit en lugn helg. Skönt :)

I fredags åkte jag in till Helsingborg för att träffa Ida, vi gick till Simhallsbadet på Söder för att simma. Simmade 40 längder, vilket är 1km. Så denna veckan har jag simmat 2 km! Faktiskt stolt. Efter simmandet, blev det bastu och sen 26 minuter i solariet. Så skönt! Så har faktiskt börjat få lite färg nu!
Efter det tog jag och Ida oss till pappas jobb, och sen åkte vi med honom till IKEA för att möta upp resten av familjen. Där testade vi på IKEAS julbord, det var faktiskt helt okej. Mammas är helt klart godast. Men det var över förväntan!
På kvällen blev det mys framför tvn och kollade IDOL finalen, som vanns av JAY!!!

På lördagen gick jag upp i tid för att lösa Melodikrysset med mamma och Linnea. Efter det åkte jag, linnea och mamma till IKEA, OnOff och Maxi. Fick köpt ett wii på Onoff, ett rött och snyggt ;) haha.. Så när vi kom hem så blev det att man spelade det en hel del.
På kvällen skulle mamma och pappa på julbord så jag, Ida, Linnea och Albin kollade film och åt godis.

Idag spelade jag lite wii, sen var det lucia i kyrkan. Det blev faktiskt bra, och det var mysigt!

Sitter nu här hemma och är väldigt trött. Så blir nog att gå och lägga sig å läsa lite!
Ska inte vara i skolan fören tre imorgon så lär ju kunna sova ut :)

Funderar att vara hemma från skolan på tisdag, skulle verkligen behöva städa, tvätta och fixa lite ärenden. Samt att syster kommer på middag på kvällen. Känns ibland onödigt att bege sig till Malmö för något jag kan göra hemma, får se hur jag gör helt enkelt.

Under julen kommer jag nog flytta hem igen, känns ju inget kul att sitta hemma själv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0