Tisdag

Söndagen var väldigt mysig och vi fick gjort fem olika sorters godis! Gott!
I går umgicks jag med mamma och mormor, vi fixade massa ärenden så som IKEA och Väla. Trevligt! Stannade i Strövels över natten, för tankan var att jag skulle åka till ÖKAB idag och hälsa på men bussen kom inte i förmiddags, så där stod jag i 40 minuter och frös. :/
Så gick tillbaka till mamma och var hemma med henne och Linnea istället. Sen åkte jag hem, men på bussen kom jag på att jag 2 timmar senare skulle på kör.. Suck, så var hem en runda för att diska sen tillbaka på bussen som var 20 minuter sen. Hatar att stå ute och vänta när det är så fruktansvärt kallt. :/

Nu är jag hemma igen, fryser och är trött.

Kom på att min kompletering av inl. ska vara inne senast 23 så måste göra den imorgon, och så ska jag göra instuderingsfrågorna. Min förhoppning var att jag skulle göra det hemma hos Domi, men har inte fått svar från henne :/ Så får se hur det blir.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, så jag orkar gå upp i tid imorgon.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0