Torsdag

Igår var jag och Mamma på The Tivoli och kollade på Stand Up comedy :) Det var Ludde, två jag inte kommer ihåg namnet på och Thomas Pettersson.

Ludde var lika duktig som sist, och Thomas Pettersson var grymt rolig!
Han ena fungerade som konfransier under kvällen, även han var riktigt duktig.
Men sen var det en kille, som vad jag förstod det som var han muslim. Hans skämt gick inte alls hem hos pubilken, då han dumförklarade svenskarna och var mest bara grov i munnen. Så han gick faktiskt av scenen tidigare.

Men det var en rolig kväll och mamma verkade uppskatta den vilket var huvudsaken :)

Idag hade jag gått upp i tid för att dra till skolan för att gå på senarium, men möte Elian vid bussen och de skulle inte gå på semenariet utan sitta och plugga istället. Så här sitter jag nu!

Tanken är att jag ska simma med Domi imorgon, men har inga pengar. Så vet inte hur jag ska göra :/ Får prata med henne sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0