Fredag

Igår träffade jag Linnea för mat på utposten sen åkte vi upp och hälsade på Linda. Det var mysigt att få prata lite strunt och lite allvarligt..
Träffar ju Linnea imorgon igen för mat och melodifestival!!

Idag blir det jobb, tänker dock inte jobba längre än till halv sju, ska ju jobba imorgon igen.
Sen tänker jag åka hem, äta lite middag och sen cykla upp till Maxi för att handla och sen hem för att städa. Usch vilken skit fredag.

Imorgon blir det jobb, tanken är att vi ska börja 9 men jag tänker förhandla så jag kanske kan börja 10 istället.
Sen ska det jobbas undan satan i det så jag kan åka hem i hyfsat tid, hoppas det det blir senast till 15.
För sen kommer som sagt Linnea och hon har nog med sig min kära syster Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0