Fredag

God morgon!
Igår var det handling som gällde. Var på väla först och köpte schampoo och lakan.
Hittade även en riktigt snygg skinnjacka, men tyckte den var lite för dyr då den kostade 900:-, men när jag kom hem så låg det en återbetalning från telia på 700:-, så det innebär att jag bara lägger 200:- på jackan eftersom de andra pengarna hade jag inte räknat med.
Så blir till väla idag eller imorgon! Beroende på om det blir jobb imorgon eller ej.
Efter väla igår var det en runda inom systemet för att handla lite cider. Sen bar det av till Hyllinge för ett besök på Ica Maxi där det blev stor handling, handlade för 1000:- bara mat. DYRT. Men nu klarar jag mig ett tag i alla fall.

Nu ska det jobbas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0