Lördag

I förmiddags kom Henrik på besök för att kolla in lägenheten. Vi lyssnade på lite musik och snackade.
Sen när han gick vid ett så kom mamma, pappa och Linnea.
Dem hjälpte mig med lite grejer sen stack dem men lämnade kvar Linnea.
Vi fixade toast och sen gick vi till maxi för att handla lite saker som jag behövde ha hem till middagen.

Sen har vi kollat film, ätit nötter och druckit cola.
Ska snart påbörja middagen.
Sen ikväll blir det att kolla melodifestivalen med syster. Hon blir den första som sover här.

Imorgon kommer det lite fika gäster, nice!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötnos! Va kul att du har kommit till rätta i lägenheten och att det känns bra, tiden går ju fort. Kom på att imorgon har jag varit här i exakt en månad! Och att jag saknar dig sjukt mycket, satt och kolla på alla bilder som du lagt upp på facebook och alla bilder jag har. Måste verkligen träffas mycket när jag kommer hem =) PUSS

2010-02-07 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0