Måndag

Igår efter att ha duschat och tagit på mig myskläderna och krypit ner under täcket med min bok kändes saker och ting bättre..

Pratade med Magda på jobb idag och hon sa att hon också hade gåtit en hel del när hon flyttat men att jag skulle ge det någon dag så skulle det bli bättre. Så det ser ljust ut tycker jag.

Idag ska jag iväg och fixa en del grejer till lägenheten.. Skulle egentligen träffat Linnea men måste få det fixat idag så fick ställa in. Tyvärr.

I morse var jag lite nervös över att stadsbussen inte skulle komma i tid, men det visade sig vara mitt minsta problem.. Tåget var inställt. Typiskt också.
Så blev buss imorse, vilket innebar att jag blev sen. Får hoppas tåget går imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0