Onsdag

Hade massa huvudvärk i morse när jag vaknade så bestämde mig för att stanna hemma.

Tänkte berättan lite hur jag känner för det här nu med att bo själv.
Det är skönt att bara ha sig själv att tänka på och ta hänsyn till.
Men dock känns det fortfarande lite overkligt att detta är mitt.
Det värsta med att bo själv är att laga mat, det är skit tråkigt att laga mat till sig själv. Egentligen vill man bara laga mat man tycker om men att laga sånt som tar tid är inte kul.
Jag trivs i alla fall väldigt bra. Men klart man saknar familjen, men träffar dem ju någon gång i veckan i alla fall.

La ut inbjudan till inflyttnings/födelsedags fest på facebook igår. Hoppas nu att de flesta kan komma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0