Onsdag

Idag vänder veckan!

Pratade med Nisse igår och bestämde att vi skulle ut på lördag! Vi tyckte vi skulle försöka få med oss Linnea också, och då visade det sig att vi får med oss hennes A också! Skit nice ju!
Så det blir mat och förfest hos mig och sen ner mot stan.
Frågan är bara vad jag ska bjuda på, är sugen på potatisgratäng, sallad och något kött. Men vet inte riktigt vad för kött. Någon fläskfilé kanske, men hur ska jag fixa till den på bästa sätt? Får kolla med mamma imorgon när jag ska handla med dem.

Måste till systemet och handla lite cider eller något, har mest bara vin hemma och det blir lite för mycket att bara dricka det en kväll, man tröttnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0