Onsdag

Även i morse klev jag upp lite sent så det var bara att sätta fart. Dock fick jag med min mobil denna gången.
Men när jag sitter på bussen kommer jag på att det var idag jag skulle cykla till stationen då jag jobbar till 20:00 idag. Och då måste jag gå från stationen hem för stadsbussarna slutar gå halv åtta. Skit.
Men mamma sa att dem kanske kunde hämta mig och köra mig hem, vilket kan innebära att jag kan köpa lite donken mat med mig hem och äta framför tvn innan jag hoppar i säng.

Dock vet jag inte hur jag ska hinna allt denna veckan, jobbar sent idag, ska träffa Linnea och Linda imorgon, jobba på fredag och på lördag. När ska jag hinna handla är min stora fråga? Kanske fredag kväll? Maxi har ju som tur är öppet länge. Men det är så tråkigt, men måste ju ha något att bjuda när det kommer folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0