Söndag

Då är det söndag idag och det innebär att helvetes veckan börjar. Varför säger jag så då? Jo för på torsdag sätter vi igång vårt nya system, och vi ska påbörja återhämtningen av veckan som gått. Så det blir att jobba nästa helg, kanske både lördag och söndag. Mitt sociala liv på helgerna är dött..
Skulle ha jobbat idag, men insåg att det inte skulle gå att cykla till stationen i den snö som låg i morse så det blev att jag stannade hemma istället.
Har inte gjort någonting idag förutom att kolla tv. Så tråkig men jag är verkligen helt slut i kropp och själ. Skulle behöva en veckas semester nu.

Jag vill åka till väla och shoppa, men när ska jag hinna göra det? Jobbar ju alltid nu känns det som :S
Saknar skoltiden då man hade tid till sånt på ett helt annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0