Söndag

God kväll mina kära läsare!
Igår var det jobb mellan 10-15, sen stack jag hem och fixade lite här innan Ida och Linnea kom. Då fixade jag mat och sen hängde vi framför tvn med massa snacks. Mys!
Sen stack Linnea vid tolvtiden för att köra till Halmstad, så då gick jag & Ida och la oss.
Sen imorse blev det frukost med kokta ägg och makrill på mackan.
Sen kom mamma och pappa för en kopp kaffe och så skulle mamma utnyttja lite tid i min tvättstuga nu när jag hade tvättid. Det gick bra att tvätta.
Sen åkte dem hem för att komma tillbaka två timmar senare med mormor, Ingela och Glenn.
Jag bjöd på kaffe och kladdkaka, vilket verkade vara uppskattat!
Dem lämnade mig för typ en halv timme sedan så nu är det jag själv och tv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0