Tisdag

Hej!
I morse fick jag stressa. Jag försov mig lite, vaknade 6.22. Jag måste lämna lägenheten 6.40 som senast.
Men det gick, jag hann till och med bre frukostmackor att ta med till jobb. Men dock glömde jag mobilen hemma, så är mobillös idag. Även idag gick tågen som de skulle, så det är fin fint!

Idag ska jag hem till Strövels efter jobb, där det bjuds på middag och sen ska jag öva sång med kören, Trevligt att träffa tjejerna igen.

Denna veckan är ganska full, imorgon övertid till kanske 20:00, torsdag ska jag äta med Linnea sen ska vi hälsa på Linda, fredag jobba över sen bara hem och sova, lördag jobba under dagen och på kvällen träffa syster Ida och Linnea G och sen på söndag har jag tvätttid och funderar på att be mamma och pappa komma med mormor så hon får se lägenheten nu när den är klar.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0