Lördag

Igår var jag på hjärt- och lungräddning typ hela dagen.. Blev i alla fall inte mycket gjort på jobb..

När jag sen kom hem blev det mys framför en film med Ida. Mycket trevligt! Får vi göra om tycker jag.

Idag ska jag till höganäs för att träffa Linda. Ska bli så oerhört roligt! Älskar att umgås med den tjejen.
Så får vi se vad som händer, blir nog lite vin och skitsnack kan jag tänka mig.
Ska sova där i alla fall.

Imorgon ska jag försöka ta mig till Ängelhom för att kolla till lägenheten. Är ju nyfiken på att se om tapeterna har kommit på plats..
Dem har ju bara en vecka kvar på sig nu om det blir som dem har sagt för då är det inflytt nästa helg.
Blir det mer förseningar blir jag ledsen, dem har ju haft en månad på sig nu..
Men det återtsår att se, vill bara inte ha för höga förhoppningar om flytten fören som jag sa till Malin, släpet är packat och vi är påväg. Då kan jag nog känna att det är på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det tycker jag också att vi ska göra!

2010-01-24 @ 20:46:12
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0