Måndag

Då har snart dennar arbetsdag gått, men vart har den blivit av?
Det är mycket att göra just nu så man känner att man inte riktigt hinner med. Samtidigt som tankarna inte riktigrt är med mig hela tiden.

I morse (strax efter 8) ringde det ett främmande mobilnr till mig på min mobil. Brukar inte svara på min mobil när jag sitter på jobb om det inte är någon jag känner.
Men vilken tur sen att jag faktiskt svarade denna gången. Det var nämligen målaren som är i min lägenhet.
Han skulle bara informera att han rekomenderar mig att väla en färg istället för tapet i köket. För mitt kök är väldigt litet.. Så om jag steker någonting så är det risk att det stänker på väggen vilket då ger fettfläckar som är svåra att få bort och det skulle jag i så fall få stå för den dag jag flyttar. Men med färg kan man bara ta en trasa och torka bort.

Så ska till Colurama nu i veckan och välja en färg, målaren rekomenderade mig att välja en ljus färg. Blir nog antingen en ljus lila eller en ljus grå. Får helt enkelt se.

Ikväll är det styrelsemöte på fritidsgården, ska bokföra allt innan dess också. Men det går förhoppningsviss snabbt..

Nu ska jag göra ett sista ryck i 40 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0