Måndag

Har utbildning hela dagen och allt är kaos. Har sjukt mycket liggandes samtidigt som jag ska fixa att lära mig ett nytt system. Vi har knappt en månad på oss, hur ska det gå? Jag är tveksam till detta. Men den som lever får se.

Efter jobb ska jag möta upp Henrik, ska hitta någonstans att äta och sedan bege oss till Söder för att kolla bio. Ska bli trevligt.
Vet bara inte vart vi ska äta, egentligen är jag sugen på utposten, men frågan är om vi hinner? dem öppnar 17 och filmen börjar 18:30 och då ska man hinna ta sig dit och köpa godis..
Vi får se, vem vet kanske blir donken eller  kanske bakad potatis.
Får kolla med Henke sen.

Nu ska jag upp på utbildning igen. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0