Söndag

Igår flyttade jag in i lägenheten med hjälp av mamma, pappa och lite ida :)
Det gick bra och vi fixade det ganska snabbt. Dock är det kaos i lägeneten då det är saker över allt men fixar lite nästan hela tiden..

Idag var jag, ida, linnea, mamma och mormor på GeKås i Ullared, där fick jag köpte en hel del till hemmet. Som handukar, pläd, kuddar, rengöringsmedel, dammsugare, hårfön och en hel del annat.

Men dock när jag blev av lämnad här av mamma och pappa vid halv sju så har allt kommit ifatt mig känns det som. Igår gick det jätte bra att vara här själv och jag somnade snabbt.. Men nu ikväll har jag typ gråtit till och från utan att jag egentligen vet varför. Jag saknar familjen, men jag vet ju att jag kommer träffa dem redan imorgon.. Men allt känns fortfarande så overkligt, och det är så ensamt att vara själv. Och tyst, hatar nog tystnaden.. Men imorgon hoppas jag få upp tvn så kanske det blir bättre.. Får väll ge mig själv någon dag att smälta allt..

Nu ska jag faktiskt snart hoppa i säng, fundera på att duscaha och sen mysa ner mig i sängen med en bok..

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag är bara SÅÅÅ himla avundsjuk på dig ska du veta :)

2010-01-31 @ 21:51:55
URL: http://fantasticsecrets.blogg.se/
Postat av: Pappa

Snyft ! Vi saknade dej oxå i söndags !!!!!

det är ovant för oss alla, men ändå bra för dej att stå på egna ben.

och du vet att vi alltid finns där så slå en signal när det blir för tyst hemma.

så ses vi i kväll :-)

2010-02-01 @ 10:52:41
Postat av: Frun din <3

Men gumman lilla :-( Det fixar sig ska du se. Du kommer snart smälta det ska du se. :)

Saknar dig maaaaaassoooor!

2010-02-04 @ 18:46:01
Postat av: Emma

Saknar dig också ska du veta..

2010-02-05 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0