Tisdag

Känns lite bättre idag efter att ha pratat med Pappa efter att han och mamma varit på Ängelholmshem och pratat.
Det bad så mycket om ursäkt och tyckte det hela var väldigt pinsamt det som hänt.
Så pappa och mamma fick med sig färg och tapetprover till väggarna, golv prov till köket. och så ska de ha dit en hantverkare som ska kolla på parkettgolvet antingen slipas och oljas det eller läggs det ett nytt golv.
Kan hända att jag får ny kyl/frys också.
Så det kommer ju bli som en helt ny lägenhet! Så nu känns det ganska bra, och jag ser fram emot flytten igen!

Så när jag kommer hem ska jag kolla färger! Längtar tills man kommer hem nu.

Nu ska jag fortsätta med mina flyttar, ligger ju en del nu efter månadsskiftet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0