Sommar och sol

Hej!

Det här med bloggandet fungerar inte riktigt när vädret är så bra som det är, för sitter knappt vid datorn.

Snart är mina tre veckors semester slut, det har varit en Ölandsresa, cider/vin på uteserveringar, grillande, festande, sena kvällar och trevligt sällskap!

Har även fått reda på att jag börjar plugga till hösten, så nu måste jag ut och jaga extra jobb.
Börja skriva CV och skicka ut till företag.
Det blir väll typ Ica Maxi, supermarket, hemköp och liknande.
Någon som vet vart det behövs extra timmar, men inte inom vården? Helst butik.
Och kruxet är ju att jag inte har körkort så måste gå att cykla eller åka kollektivt till stället.

Smilla bara växer och blir större för var dag som går. Men hon kommer alltid vara min lilla bäbis..

Nu funderar jag på att ta mig en kall dusch. Det är grymt skönt när det är varmt ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0