Onsdag

SOLEN LYSER! Så underbart, men trist man sitter här inne då.
Men satt ute på fikan, så skönt.

Jag satt och tänkte lite innan, tiden går väldigt snabbt fram.
Detta första halvår har bara sprungit förbi mig i all hast. Känner att jag inte riktigt har hunnit med.
Det känns som att hela livet bara går på rutin, man stannar inte riktigt upp för att tänka efter och ser sig om utan man bara fortsätter i samma gamla hjulspår. Vardagen är det enda liv man vet.
Jag börjar tröttna på detta, jag vill göra något annat. Jag vill ha lite variation i mitt liv.

Jag kom på igår kväll när jag skulle sova att jag vill ta mitt körkort, så ska börja på det till hösten har jag tänkt mig. Jag har en plan för hur det ska gå till men tar det när det närmar sig.

Har även kommit på att jag skulle vilja köra/åka bil igenom Europa för att få se en massa saker! Jag vill se Eiffeltornet i paris, bo i en by i Grekland, äta pizza i Italien och dricka öl i Prag!
Jag vill se Europa och bästa sätt skulle klart vara att bila sig igenom för då kan man stanna där man vill och besöka de länder man känner för. Perfekt med andra ord.

Drömmar drömmar..


Nu sticker jag för idag!

Dröm vidare mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0