Söndag

Har haft fyra lediga dagar, men vart har dem tagit vägen?!

Var ledig i fredags, åkte till väla för att handla något att ha på mig till studenten. Hittade en söt tunika på Gina som det fick bli.
Sen mötte Mamma och Pappa upp mig för lite lunch innan vi åkte och handla.
Sen åkte vi hem till dem, där gjorde jag tårtor till studenten, och så lagade jag mat till familjen.
Sen hann jag inte mycket mer den dagen.
I fredags var det upp i tid för att fixa till sig, sen blev jag hämtad av mamma och pappa, vi åkte och hämtade Albin vid tåget, sen hem till Strövels för det sista vid fixet och sen in till HBG för att kolla när Ida sprang ut.
Efter det åkte vi för att hämta maten i Åstorp på Oj. Hem ställa fram skumpan och jordgubbar och invänta gästernna.
Sen kunde man börja slappna av. Det var en trevlig kväll!

Sov över i strövelstorp, sen på lördagen när jag kom hem hade jag tänkt städa och diska, men blev inte som planerat då jag fick migrän :S Så från typ halv tre till halv tio låg jag i sängen och mådde dåligt. Inte kul alls.

Så idag har jag fått ta tag i städandet och diskandet istället. Har faktiskt fått ordning här hemma. Skönt :)

Om en vecka får jag nog hem min kisse katt :) Ska bli mysigt, men börjar bli nervös. Tänk om jag inte klarar av det? Tänk om jag ångrar mig? Är jag fel ute om jag tänker så?
Jag vet att jag kan ta hand om en katt och jag vill ha sällskap..

Nu är det nedräkning på hög nivå till semestern!! Det är bara två veckor kvar, och det innebär att det är lika långt tills Malin kommer hem! Hoppas vädret är bra den dagen hon är tillbaka för då ska vi fira med en cider på uteserveringen!!

Snart semester vilket innebär att det snart bär av till Öland med härliga vänner. Hoppas nu att vädret blir bara så bra som det kan vara på Öland!
Ska bli skönt att komma bort lite och bara njuta!

Jag är grymt glassugen, tänk lite B&J.. Mums.. Men icke.
Ska ta lite pärondryck och kolla lite tv. Innan det är sängdax, inte för att jag känner mig så trött idag direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0