Tisdag

En vecka sen sist?
Vart tar tiden vägen.
Kommer knappt ihåg vad jag gjort sen sist.

I lördags var det Liseberg med kören, det var jag och Linnea från vår kör. Uppe i Göteborg hade vi bestämt träff med Johan så han mötte oss inne på Liseberg sen spenderade vi hela dagen tillsammans! Skit kul hade vi!
Helt sjukt att det är över ett år sedan jag träffade honom sista. :S

På söndagen var det barnens dag i Strövels. Jag hade hand om en gren i femkampen, ärtpåse race! Skit kul :P Då fick barnen tävla mot sina föräldrar med en ärtpåse på huvudet så skulle man ta sig över ett hinder och runt en kon. Är det något jag har skills på så är det ärtpåse på huvudet;)

Igår jobbade jag till sju, så var hemma strax efter åtta. Samma sak gäller idag och imorgon..
På torsdag är jag ledig, då ska det bakas bullar, göras jordgubbstårtor och byggas tält.

På fredag är det Idas student! ska bli kul! Hoppas vädret håller sig bara.

På lördag vankas det fest/utgång! Tjoho, jag och Erika är inställda på en riktigt brakfylla!

Haha, vet ni vad jag lyckades med igår?! Jag råkade klippa mig själv i fingret så det började stört blöda. Jag skulle klippa av en liten gren med vindruvor från en klasse och där råkade jag ha mitt finger ivägen. Illa..  Så mitt långfinger är lite ledsen nu.. Men det går väll över!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är bäst!

2010-06-10 @ 13:20:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0