Tisdag

Känns inte som en bra månad denna månaden, det är en fattig månad. Det är jobbigt att behöva spara pengar :S
Liseberg på lördag, tror jag måste tömma min spargris på pengar :/ Det är illa. Men man får väll skylla sig själv? Som det är nu har jag inte ens något att ha på mig på Idas student, eller jag har mina nya ljusa jeansshorts så skulle vilja ha en korallfärgad tunika, men lättare sagt än gjort när man är fattig.
Men nog tjatat om min ekonomi. Var bara tvungen att spy av mig lite :P

Tänkte visa några bilder på min blivande lilla kattis. Som jag funderar på att döpa till Smilla :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad söööööt!

2010-06-01 @ 18:23:26
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/
Postat av: Linnea G <3

Det ser verkligen ut som en liten Smilla =) Eller Eva-Lena ;)

2010-06-02 @ 22:19:46
Postat av: Emma

Haha, en Eva-Lena är det inte :P

2010-06-08 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0