Fredag

Ingen bra dag. Vaknade av att chefen ringde mig för att höra var jag var. Jag låg i sängen och klockan var 9:11 när hon ringde, jag skulle varit på jobb 8:00. Så det var bara att slänga på sig kläderna och cykla till stationen. Var på jobb ungefär 10:15. Ganska bra jobbat tycker jag ändå.

Men nu sitter jag här med en kurrande mage, har ju inte ätit frukost. Men ska snart äta lunch!

Jag kom på det att eftersom jag har cyklat till stationen, så ska jag ju cykla hem också! (jag vet självklart) Men det innebär att jag kan stanna vid Lindens och beställa en hamburgaretallrik att ta med mig hem. MUMS, dem har godaste hamburgarna i stan.

Klockan 19 har jag tvättid, jag som lovade mig själv att inte ta det på en fredag kväll igen, men är så illa tvungen. Måste tvätta lite. Ska passa på att tvätta mina sängkläder också. Alltid lika skönt att lägga sig i en nytvättad och nybäddad säng.

Igår var jag lat, jag orkade inte laga mat när jag väl kom hem från Ica Maxi, så blev bara färdig pizza.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0