Måndag

Då är det äntligen måndag. Som jag har längtat, och nu är jag faktiskt ganska ärlig för jag har faktiskt lite längtat efter denna veckan, det är så mycket som händer!

Kan dock börja med att tacka Ninnie och Sandra för en bra helg! I lördags blev det förfest hos Ninnie och sen dans på bahnhof. På söndagen kom dem hem till mig och vi åt bakis panpizza :P

Då ska jag berätta vad som sker i veckan.
Måndag: Idag ska jag hämta mitt nya leg och så ska jag städa där hemma.
Tisdag: Denna dag är det körövning så blir middag hemma och sen träffa dem härliga tjejerna i kören!
Onsdag: Ska försöka ta mig till Väla och Ikea efter jobb.
Torsdag: Ska iväg och handla met med Henrik. Jag behöver skjts och henrik ställer upp:)
Fredag: Jag ska klippas! Sen blir det bara slappe. Kanske försöker jag färga mitt hår?
Lördag: Det ska städas, jag ska sticka till hemköp och betala landgångarna till söndag. Ja ska fixa mat och fördrink. Sen blir det PARTY!
Söndag: Ska börja dagen med att städa och vädra. Sen kommer det gäster klockan 15 för att fira mig. När dem sen har gått ska jag SOVA!!

Ungefär sådär ser min vecka ut i dagsläget.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vi gillar tisdag ;)

2010-03-22 @ 18:28:17
URL: http://fantasticsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0