Måndag

Vill börja med att tacka alla för i lördags! Jag hade en väldigt bra kväll och fick många fina presenter. Super nöjd.

Fick en väldigt rolig överraskning också, Malin kom hem! Bara för en vecka men det är bra nog.
Snacka jag blev förvånad när hon stod där i trappan bakom sin mamma. Så glad jag blev!

Igår blev jag hämtad av mamma och mormor för att åka hem till Strövels. Där blev det super goda langångssmörgåsar! Och så hade jag bakat kladdekaka. Mums.
Dock glömde jag min mobil i bilen hem så har varit utan den hela kvällen och än så länge. Insåg att jag känner mig väldigt ensam den för jag har liksom ingen möjlighet att få kontakt med någon om det skulle hända något. Visst msn funkar kanske men då gäller det att rätt personer är inne.

Så skönt med kortvecka denna och nästa. Ska nu i veckan försöka ta en tur till Väla med Malin!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea sis

jag var också med och hämtade dig :(

2010-03-29 @ 23:28:28
Postat av: Emma

Förlåt..

2010-03-30 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0