Måndag

En helg har passerat sen sist vi hördes kära läsare.
I fredags så städade jag där hemma, diskade och satte mig en stund framför tvn innan det var läggdags.
I lördags gick jag upp i tid, begav mig till väla där jag fick köpt min skinnjacka, en klänning, en dvd och rengörings servetter från HM.
Sen åkte jag hem för att slutföra mitt städande och började på maten.
Sen strax efter sju kom Linnea, Anders och Nisse. Vi hade mycket´trevligt, sen bar det av med taxi ner mot stan. Där vi hängde på Saloon hela kvällen. Det blev ett stop på Lindens, som enligt min mening har världens godaste burgare!
I går var det jobb så sleten som man var fick man ändå bege sig mot jobb. Tog faktiskt cykeln till stationen, sen gick jag från knutan till jobb och tvärt om hem. Åkte till familjen där det blev mat och sen gick jag och pappa till fritidsgården där dem har skaffat en jätte tv och wii. Så vi spelade i minst en timme. Skit kul!
Sen fick jag skjuts hem.

Idag är jag på jobb, ska sen hem och fixa mat för att sedan slänga mig i soffan. Är svin trött.
Till mat idag blir det fiskpinnar och potatismos. Mums!
Ska boka en tid i tvättstugan hade jag tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0