Onsdag

Igår kväll var det då cancergala som ida och hennes två klasskamrater ordnat. Det gick super bra! Var så stolt över henne <3!

Komikern Ludde var riktigt rolig, lite stolt att han snodde ett skämt och drog det på scenen som jag drog under fikan innan till honom. haha.

Trollkarlen var också riktigt bra! Är så fascinerad över det här med trollerier, jag fattar ingenting.

Dansgruppen med tjejerna var också väldigt duktig!


Åhh, vad jag längtar efter att få börja plugga. Har hittat massa roliga utbildningar som jag skulle vilja gå, men tveksam till om det leder till något. Skulle så gärna vilja gå någon typ av design utbildning. Hade varit så kul.
Men tänkte faktiskt söka in till en hel del olika, och sen tänka på saken och utgå därifrån när svaren kommer.

Klockan 9 är det möte i en timme. Tråkigt, men inte mycket man kan göra.

Idag måste jag även ta tag i min lägenhet, igen. Har disk som måste diskas och så ska jag slänga all reklam som kommit.
Borde även panta alla flaskor.

Igår fick jag hem väggdekor som jag ska ha på min garderob hade jag tänkt mig, så det ska också fixas idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0