Onsdag

At work today.. Men mår inte så bra, har riktigt ont i halsen. Men bara en dag kvar sen 5dagars ledigt!

Igår fick jag träffat Malin efter att min huvudvärk gick över. Riktigt kul! Synd hon ska åka snart igen, ska dock hinna träffa henne imorgon efter jobb för då ska vi ut och äta.

Idag fixade jag till så jag kunde ladda ner spotify på jobbdatorn. Egentligen har vi en spärr som gör att vi inte kan ladda ner grejer men smart som man är så lyckades jag komma runt det genom att först bara spara ner det och sen instalera. Så har fri tillgång till massa bra musik även på jobb.

På fredag är det fest för Ninnie och Ippa! Ska sällskapa med Sandra som ska sova hos mig, trevligt! Snart åker dock sandra, när jag äntligen börjar få bra kontakt där. Men får ta igen det sen när hon kommer hem tycker jag!

Idag ska det städas, ser ut som kriget sen i lördags :S Och så luktar det lite illa men har satt ut plastglas med ättika, hoppas att lukten försvinner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte vädr ut fyllet då?

2010-03-31 @ 15:53:16
Postat av: elinn

glad påsk! :D

2010-04-01 @ 13:58:48
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0