Onsdag

Hej!

Onsdag idag och vädret är super fint!
Hoppas det är lika fint på söndag för tänkte ta en cykeltur ner till stranden för lite foto i så fall. :)

Så hoppas verkligen inte man ska jobba i helgen:S Då strejkar jag helt enkelt.

Igår fick jag diskat det mesta sen helgen. Blev inte så i måndags då vi var tvugna att jobba över. Ovanligt.

Vi blir bara färre och färre folk i vår grupp. Idag åker Charlotte E till Thiland i två veckor på semester och sen ska hon tillbaka till suporten när hon kommer hem. Jag måste säga att jag ser fram emot när Charlotte L kommer tillbaka, men det är inte fören om 2månader. Men då känns det som att vi börjar återgå lite till det normala igen. Hoppas bara att Agneta kommer tillbaka från sin sjukskrivning.!

Aja, nog pratat om jobb.

Vad händer annars i veckan? Ingenting, är så jädra trött nu för tiden så orkar inte göra någonting. Lite semester hade inte varit fel.

Förhoppningsviss får jag lite ledigt till påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0