Partaj

De närmsta helgerna är det en hel del fester som nalkas. På lördag blir det troligen utgång med Ninnie och vänner, den 27 fyller jag år och har inflyttningsfest, helgen efter det firar Ninnie sin 22års dag och helgen efter det firar Amelie sin 22års dag.

Frågan är vad man ska köpa till Ninnie och Amelie? Är ganska dålig på det där med presenter. Får tänka ut något. Hjälp önskas!

All denna festande innebär att jag måste köpa lite nya kläder. Pengarna springer iväg må jag säga.
Har ju visserligen mina favorit byxor så räcker med några nya toppar. Har ju en ny söt vår klänning som jag också skulle vilja inviga men då behövs det ett par lite roliga legings. När ska jag dock hinna detta? Suck..

Nu är kallar tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0