Tisdag

Igår när jag kom hem från jobb så började jag må illa och gjorde i princip hela natten. Så har varit hemma från jobb hela dagen. Har nyss ätit lite mat, det första på hela dagen men jag mår inte lika illa längre. Men däremot är jag väldigt varm. Vet inte vad det är med mig.

Hoppas jag får sova hela natten och då kanske kan gå till jobb imorgon.

Sen ska jag försöka fixa ID-kort imorgon också, boka hotell i Stockholm till sommar och lite annat smått och gått.
Ska följa med familjen till stockholm några dagar i sommar, ser verkligen fram emot det.
Det blir troligen veckan efter Peace and Love festivalen. :)

Ida kommer tydligen inte på min födelsedags/inflyttningsfest. Jätte tråkigt och måste erkänna att jag blev besviken. Har ju varit planerat ganska länge, men tydligen gick kärleken före.

Så nu måste jag hitta någon annan som vill färga mitt hår typ den 27 för det hade hon också lovat hjälpa till med.. 
Så har du tid och har vägarna förbi så säg till :P :) 

Kommentarer
Postat av: Ida

"Kärleken går före" Det är tyvärr inte så lätt när han bor i Karlstad.. Annars hade jag fått vänta till sommaren för att träffa honom :S

Jag tycker också att det är tråkigt att jag inte kan komma..

2010-03-17 @ 15:42:08
Postat av: Emma

Men skulle det verkligen göra så stor skillnad om det "bara" blev 8 dagar istället för 9?

2010-03-18 @ 08:58:13
Postat av: Ida

7 *

Han går i skolan hela veckan, så vi ville ha helgerna tsm

2010-03-18 @ 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0