Torsdag

Usch, nu är det en sån där jädra torsdag igen. Och varför tycker jag då så kanske ni undrar. Jo det är ju nämligen torsdagar jag sitter på supporten en timme och svarar i telefon. Det är helt klart det värsta jag vet, känner mig så dum när jag sitter där då jag inte kan någonting. Men jag får nöja mig med att det är bara 20gånger kvar (alltså 20 timmar) innan min anställning går ut här.

På lördag kommer Syster yster Ida på besök, vi ska äta och kolla melodifestivalen!
Ska nog även försöka mig på en tvättid under lördagen.

Idag ska jag gå tidigare från jobb för att hinna till banken innan dem stänger, har lite pengar som ska hämtas ut via utbetalningskort så lika bra att få det gjort. Sen ska jag väll cykla och handla så jag slipper det imorgon eller på lördag.
Skönt att få det gjort då det är något av det tråkigaste att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0