Torsdag

Det är en såndär klump i magen dag idag. Förr i tiden så tyckte jag verkligen om torsdagar, men inte längre. Torsdag är den dagen då jag sitter en timme på suporten och känner mig allmänt korkad och förtvivlad då jag inte kan svara på frågorna som ställs. Den timmen förstör min annars så positiva torsdags känsla.

Men för varje vecka som går är det en timme mindre att sitta där.

Idag efter jobb ska jag till Ikea och Systemet med föräldrarna, sen när jag kommit hem kommer Henrik för att hämta mig så ska vi köra å handla och äta donken :)

Imorgon har jag klipptid, se vad vi hittar på denna gången. Tror inte det blir så mycket på längden dock. Vi får se helt enkelt. Ska se om jag hinner färga håret själv på fredag också, ska hinna tvätta på fredag också. Så mycket.
På lördag är det fix och sen fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0