Torsdag

Igår var jag så dum att jag bokade tvätttid på fredag mellan 19-23. Inte för att jag ska göra något speciellt, men trist att springa och ha sig en fredag. Men samtidigt har ju fredagar blivit lite av min städkväll. Så får väll bli så denna veckan också.

Hoppas verkligen att vädret håller sig till på söndag. Någon som har lite inciders tips om vädret?

Idag händer nog inte mycket, förhoppningsviss får jag mitt PS2 som jag köpt av Anders. Dock inte fören sent ikväll, men ska försöka hålla mig vaken :P

Vad ska man göra till middag idag då? Vet verkligen inte, det står helt stilla. Kanske ris, kyckling och sötsur sås? Eller pasta med tomat och baconröra? Men har ätit pasta hela veckan typ. Och har redan ätit pasta med tomat och baconröra. Men det är nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0