Fredag

Haha, har fått klagomål på mig att jag borde uppdatera :P
Har legat lite nere med bloggandet då jag känner att jag tappat all motivation till att skriva..
Men ska se vad jag kan göra åt det :)

Igår var man ledig, mycket skönt. Fick handlat för mina sista slantar och så kollade jag Avatar. Det är en bra film som jag vill rekomendera, lite lång dock.
Igår hade jag jätte svårt att somna, så låg och tänkte en massa. Det är inte bra för när man väl börjar tänka är det svårt att sluta.
Jag tänkte på mina vänner och vad som varit.
Vänner som man mist under årens gång för man glidit isär och vänner man funnit på vägen.
Det gör ont när vänskap man trodde skulle vara evig försvinner, när vänskap som man trodde betyde något tydligen inte gjorde det.

Samtidigt som det gör så ont att mista en vän, så finns det nästan inget som slår kärleken när man hittar en ny vän som man verkligen tycker om. När man får höra att personen är så glad att man lärt känna varandra och magkänslan säger att detta kommer funka.

Jag tänkte även tillbaka på tiden då du mådde bra, då vi var ute och dansade och kunde skratta oss igenom en hel kväll. Vi kunde sitta och bara flamsa i flera timmar och snacka massa skit. Jag saknar dig, jag vill att du ska bli bra och komma tillbaka som du var. Jag vet att det är mycket begärt men jag vill inget hellre. Jag tror inte du heller vill något annat, men det är så svårt att tänka tillbaka på det som varit när man ser hur det är idag. Det känns så overkligt. Det gör ont.

Ikväll var det först påtal om att jag skulle följa med Ninnie till Ippa, men jag hinner inte. Så ska laga god mat och mysa ner mig i soffan framför tvn och somna där.

Imorgon tänker jag fixa lite hemma, har en hel del grejer som jag ska ta ner i källaren, ska städa, bädda nytt i sängen och kanske till och med ta en promenad. Beroende på vädret då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0