Måndag

Då har ännu en helg sprungit iväg..

I fredags var jag och åt middag med Erika på Oasen i HBG.. Det var klart det godaste jag ätit, super duper gott! Så det kan jag varmt rekomendera till alla!
Sen åkte vi hem till Erika och Jonas för att kolla film, men då fick Jonas ett ryck och tyckte vi skulle åka ut till Johan i Ängelsbäck (?) för där skulle de bygga ett "kök" haha. så snyggt. Mosaik är verkligen Jonas grej :P

Var inte hemma fören halv två eller något. Men det var en mycket trevlig kväll!

På lördagen hade jag tvättning. Sen på kvällen blev det hem till Ninne där hon och Lotta var. Sen stack vi ner till stan hos någon Viktor som hade för fest.. Kändes som att det var vi och massa 90-92or.. Haha..
Sen när vi skulle gå från förfesten så råkade Ninnie trilla i trappan så hon stukade foten :( Så hon kunde knappt gå, stackars sötis..
Men vi tog oss till Bahnhof efter mycket om och men. Där blev det lite dans och skratt :) Mycket trevligt!
Synd bara att Ninnie hade ont :( Men det kommer fler gånger i sommar, hoppas jag!

I söndags tog jag mig till Väla med mamma, fixade student plakat till Ida.
Sen hem till Strövels där jag lagade mat, sen hjälpte jag dem med lite praktiska grejer de behövde hjälp med.
Sen åkte jag hem och gjorde inte ett skit :P

Idag ska jag försöka ta mig till Maxi för att storhandla. Måste planera mina inköp denna månaden känner jag.
Måste verkligen lära mig att hålla i pengarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0