Söndag

Helgen blev inte som jag tänkt, men till det bättre!
I fredags åkte jag hem till Erika och Jonas för lite vin, när klockan var typ 10 fick vi ett ryck så övertalade Jonas att köra oss hem till mig, för vi ville hämta Guitarhero och Singstar, så sagt och gjort fick vi det instalerat hos dem. Så jag och Erika började sjunga den ena sången efter den andra, sen gick vi över till Rockandet. Till och med Jonas kom smygandes då :P hehe

Igår sov jag för länge, sov till nästan klockan två.. Fixade ner lite grejer till källaren sen åkte jag hem till Erika och Jonas för tacos, sen började vi spela guitar hero igen, även Johan kom över och spelade lite. Sen satte vi igång en film som inte var vidare bra.. Så då började vi spela igen :P

Hade nästan glömt hur kul jag tycker det är med Guitar Hero..


Nu helt plötsligt har han börjat höra av sig igen, vad ska det vara bra för?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0