Tisdag

Tiden går så fort fram.. 20 arbetsdagar kvar till semestern!!

I lördags begav vi oss till Tyskland, fick handlat en del till sommaren. Känns bra! Så nu har jag vin och cider så jag klarar mig ett tag i alla fall!

Igår var det avslutning på fritidsgården för styrelsen och ungdomarna. Vi grillade korv och sen blev det brännboll.
Jag hoppade över brännbollen och tog tiden istället. Men när det var färdigspelat så tänkte jag testa hurvida jag kunde skjuta eller ej. Och döm om min förvåning när jag fick iväg några riktigt bra bollar. Då ångrar man att man inte var med och spelade :P

Idag är det jobb till klockan 20 som gäller.
Imorgon ska jag nog försöka tvätta, ska kolla om jag får tag i en tvättid.
På torsdag ska jag kolla på Ida som ska på bal! Och sen ska jag äta med Linnea
På fredag ska jag och Erika ut och äta på Oasen. Mums!
På lördag vet jag inte än vad som sker, är sugen på utgång? Eller en lugn kväll framför tvn?
På söndag borde jag ta tag i lite grejer jag skjutit aldeles för långt framför mig.

Så ungefär ser resten av min vecka ut. Men det kan ändras snabbt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad skönt :) ska du göra ngt speciellt i sommar? :)

2010-05-27 @ 18:30:10
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0