Torsdag

En hel vecka sen sist, skamligt :P

I fredags var det ju valborg, spenderade den med Erika i Krogstorp (hette det så?!?!) på en åker mitt ute i ingenstans :P hehe.
Men det var så jädra kallt så vi åkte hem till en Johan som bor i Ängelsbäck.. Snacka om att jag var på äventyr :P
I lördags vaknade jag med ont i ryggen :S men när det väl släppte så blev jag så jädra rastlös, så vid tio tiden på kvällen kom Erika och höll mig sällskap med film!
Sen var det söndag och då blev det lunch på stan med Erika och Ninnie för att sedan åka hem till Strövels för att gå på Tupperware party hos mamma.
I måndags åkte jag hem till Erika (och Jonas) efter jobb för att kolla film. Mycket trevligt.
I tisdags var det kör som stod på schemat, har fått en ny tjej! Hoppas vi inte skrämde bort henne nu bara ;)
I går så åt jag på El Greko på Erika och sen åkte vi hem till henne för film.

Idag ska jag inte göra någonting då det har varit fullt upp hela veckan och det kommer bara fortsätta.
Imorgon ska vi till Sillen och Makrillen med jobb, på lördag blir det mys med Linnea och på Söndag fyller syster år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0