Fredag...

Tanken var att jag skulle plugga hela dagen.. Har det blivit så?
Nä, inte än.
Så bara att börja nu. Har hela helgen på mig att försöka få rätt på detta. Vill verkligen men har ingen ork kvar i kroppen.
Tydligen hostar jag hela nätterna, fast jag sover. Så kanske inte så konstigt att jag är så trött för det stör ju uppenbarligen sömnen.

Igår efter skolan gick jag i Malmö med Domi, det var mys :) Sen åkte jag till Väla med mina systrar där vi kollade läget. Köpte fönster dekor som jag ska ha till jul :)

Sen blev  i hämtade av mor och far, så sov jag där.

Idag slutade pappa tidigt så, jag, mamma, Linnea och pappa åkte in till Ängelholm och åt lunch. Hittade även ett par skor jag vill ha!! To die for :P

Cyklade även till maxi idag, trodde jag skulle dö. Hostade så jag nästan kräkte.. Usch.
Men fick handlat godis och clementiner så ska nog klara helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0