Lördag

Började morgonen igår med att städa och diska vad jag inte hunnit i veckan. Så nu är det fin fint hemma!
Redo för att börja julpynta på tisdag!
Igår fick jag skjuts av söta Ninnie till Strövelstorp.
Blev mys med syster och föräldrarna igår! Uppskattas alltid!

Idag blir det försök till att plugga. Får se hur det går.

Ska köpa kurslitteratur av en tjej i Lund, och enda dagen hon kunde var på tisdag (min lediga dag då jag ska julpynta) Så måste ta mig till Lund då, hoppas att det kan bli lite senare på dagen. Så jag hinner så mycket som möjligt på tisdag, har tvättid mellan 7-11 för att tvätta gardiner och allt. Så har ju en hel del timmar på mig att fixa! Lycka! Älskar verkligen julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0