Lördag

Sitter i Strövelstorp med förhoppningen att det skulle gå lättare att plugga här. Tveksamt säger jag bara.

Jag är en sådan människa som bryr sig och som vill ställa upp för alla. Har insett att det inte går. Det blir bara problem och strul av det. Har nyss fått det bevisat för mig.
Misstänker att jag har mist en vän, men av någon anledning känner jag bara att jag inte orkar bry mig just nu.
Jag har mycket med mig själv att tänka på, så jag orkar inte engagera mig mer.
Speciellt när jag bara får skit tillbaka. Sen vet jag inte om jag vill ha någon vid min sida som lovar en massa saker och sen händer ingenting.


Nu får jag återgå till Organisationsteorin..

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindskog

Du gumman du har mig med, bara säg till om du vill snacka av dig eller något.. jag är en bra lyssnare men sen kan jag inte lova att jag kan komma med ett bra svar.. Men det är uppskattat att ha någon som bara lyssnar med <3

2010-11-17 @ 14:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0