Måndag

Fredagen blev väll inte riktigt som jag hade tänkt. Vaknade med 39,5 graders feber och en hosta som man inte skojar bort. Så blev ingen tandläkare och tvättade bara det viktigaste. Så vid tolv gick jag och la mig igen och sov till halv fyra. Då var det bara att hoppa in i duschen, ta på sig lite kläder och fixa till sig lite snabbt. Fick i mig lite hostmedicin och några alvedon. Sen bar det av till Helsingborg med Henrik!
Vi åt på Haket, det var gott :) Sen gick vi till EH för en kaffe och lite mer snack. Sen blev klockan 20 och det var dax att gå till The Tivoli för att kolla Oskar Linnros. Han var inte på scen fören 21:20 fast det var sagt 20:45. Men ack vad bra han var!
Efter det kom mamma och pappa för att hämta oss. Körde hem Henrik och sen bar det hem till Strövels. Stannade där över natten.
På lördagen blev det mys morgon med familjen, löste melodikrysset och åt frukost.
Sen åkte vi till Åstorp för att hämta upp mormor, sen körde pappa oss till Vrams Gunnarstorp :) Där det var julmarknad. Jätte mysigt!
Efter det åkte vi till Väluvs kyrka för att fixa till gammel mormor och gammel morfars grav.
Egentligen skulle jag sen åkt hem för mamma, pappa och Linnea skulle på fest hos Anette och Lennart, men bestämde mig för att stanna då jag inte orkade ta mig hem helt enkelt. Så hyrde film och bara mös i soffan.
På söndagen blev det firande av syster!

Idag vet jag inte vad som hänt. Är trött och sjuk. Men åkte ner till malmö för att vara där i knappt två timmar.
Får se hur jag gör imorgon, borde kanske bara vara hemma och försöka bli frisk? TRÅKIGT.. :(


Du gjorde mig grymt arg och besviken, även om du troligen inte har koll på det. Men nu orkar jag inte bry mig om dig. Så jädra irriterande att jag ställt upp för dig, funnits där och låtit dig rasera min mur. Men får väll bygga upp den igen, sakta men säkert. För jag är värd så mycket bättre än detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0