Måndag

Då har man påbörjat ännu en vecka.
Föreläsning idag mellan 10-12, sen blev det träff med case-gruppen för att skriva dagens case. Dock blev vi avbrötna av brandlarmet. Suck.
Men fick i alla fall klart caset i tid, så mellan 15-17 var det caseredovsining. Det gick bra och jag snackade inför hela gruppen vilket nog kan vara 75 pers eller något. Tur man inte har något emot att tala inför folk!
När jag väl kom hem idag så gick jag ner i källaren och hämtade hem mina julsaker, så pyntade faktiskt lite här hemma. Har tagit ner gardinerna nu, så dem ska tvättas och så ska jag sätta upp julgardinerna imorgon! Tjoho!
Ska även ta ner lite saker och lägga ner i källaren imorgon.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen, kolla lite tv och sen försöka sova. Har ju tvättid imorgon klockan sju, just nu känns det som det jätte dumt :P
Men vill ju få det gjort!

Bjuder på ännu en jul bild från förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0