Måndag

Helgen bara sprang förbi?!

I lördags vaknade jag sent, inte fören tolv gick jag upp.
Vid ett mötte jag upp Ninnie så gick vi till Willys och ÖB, mysigt med lite sällskap!
När vi sen väl kom hem så började jag fixa vid mig och sen började jag på maten. Strax efter sex så kom Ninnie och Linnea, så åt vi gott och drack ännu godare :P Efter ett tag så kom även Sandra och Jonny. :) Mycket trevligt!
Strax efter nio stack jag, linnea, sandra och jonny till Linus, där man firade Tessi och Emelie! Var riktigt nice där, kul att träffa nya människor!
Efter att ha förfestat där så drog vi till 57an, fick dansat en hel del och så blev man överraskad över att hitta Nisse där i vimlet. En mycket bra överraskning om ni frågar mig!
Fick även övertalat Oskar att han ska lära mig sticka, ska allt påminna honom nästa helg :P
Sandra följde med mig hem och lånade min soffa!
På söndagen var man inte mycket till människa, men tog tag i mitt liv och skickade hem Sandra och så gick jag ner mot stan för att träffa Malin, vi gick sedan och mötte hennes sambo :)
Gick en runda på julskyltningen, och sen gick vi och åt på resturang city. Jag tog kebabtallrik för den är grymt god där!!
Sen gick jag inom ica och köpte glögg sen gick jag hem.
Väl hemma drack jag nästan en hel flaska glögg medans jag satt och försökte plugga..

Idag  var det kaos med tågen. Nu går det tydligen inget tåg till malmö från ängelholm, om man inte tar "snabbtåget"
Så skulle byta i lund till ett tåg som gick till malmö.
Men då det snöat och är kallt så funkade inte växlar och sånt som det skulle.
Så blev försenat. Det hela slutade med att jag var framme på skolan 14:15 och tenta skrivningen började 14:15, det var sjukt mycket tur där. Galet är mitt enda ord.
Fick skrivit tentan, och det kändes inte bra men okej. Har jag grymt mycket tur där så kan jag klara den men vågar ännu en gång inte hoppas.

Nu är jag snart framme i Ängelholm, ska hem och lämna mina väskor sen ta cyklen till maxi och storhandla. Hur mycket man nu kan storhandla när man ska ta det hem på cykel, men jag är proffs på det :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0