Måndag

God förmiddag!
Sitter på tåget, stannade nyss i Glumslöv så är en bit kvar.. Suck.
Hade planerat vad jag skulle göra på tåget, men blir inte riktigt så då jag hade kaos i mitt huvud i morse. Så dem papprena jag behövde, ja dem ligger hemma :/ SKIT
Mina klasskamrater måste tror att jag är världens slarvigaste och oseriösaste människa som vandrat på denna jord.. Och det är inte alls jag, jag är ganska ordningsam och får alltid saker gjorda i tid. Så måste verkligen skärpa mig, borde försöka börja plugga till omtentan också men är ju massa nya saker som ska göras hela tiden :/ Men det är väll så livet som student är, vad vet jag? Jag har ju aldrig levt så innan.

Nä, nu ska jag äta min frukost som består av en clementin.. Hoppas det blir kaffe när jag kommer fram i Malmö!

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0