Onsdag

Host, snörvel och harkel..
Att det aldrig ska bli bättre? Så tröttsamt, men samtidigt vet jag att det brukar ta mig två veckor innan jag blir bra när jag får hosta..

Igår var det ännu en HTML lab, det gick bra! Jag och Dominique är ett bra team.
Efter labben åkte jag och Domi hem till henne. Hämtade hennes bäbis (liten plutti hund) och hennes mammas hund hemma hos hennes mamma.
När vi kom hem till Domi fixade hon tacos, det var gott!! Vi kollade film och sen bara snackade en massa. Det behövde jag verkligen, och det var verkligen jätte mysigt!

Idag var det föreläsning mellan 9-10 och sen en liten träff med projketgruppen.
Sen hade jag sällskap med Viktor till stationen, han är trevlig han!

Var hemma strax innan ett, var så trött då så tänkte gå och lägga mig en timme. Men vaknade inte fören vid fyra. Haha..

Borde egentligen ha pluggat org. teori idag. Men näää, det blev inte så.
Så får bli det fre-sön, sen hoppas jag att det ska sitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0