Onsdag

Började först med att skriva tisdag som rubrik, insåg dock sen att så inte var fallet :P

Då är man en dag nämre julen nu! haha, jädra tjat om julen på mig nu känner jag.

Dagen började med att jag hoppade över första föreläsningen då den började klockan 8 och jag orkar inte gå upp så tidigt som klockan 5. Plus att jag då hade behövt cykla till stationen i snöhalka. Nej tack säger jag.
Så bestämde mig för att ta tåget som går klockan 8 istället, men när jag kommer fram till stationen är det inställt. Så tar bussen till Hbg och tåget där ifrån istället. Kommer dock sent till projektgruppsmötet, men dem andra accepterade det :) Snäll grupp jag har! Och vi har värsta idén också. Sweet!

Eftrer skolan tog jag bussen till stationen och sen gick jag till Gustav, torget med typ 100 fontäner :P haha. Där skulle jag möta min date. Ja hör och häpna, jag har varit på date idag. Det är inte varje dag det sker, långt ifrån faktiskt.
Daten i fråga gick väldigt bra, var en trevlig kille :) Jag var lite orolig för att det skulle bli pinsamt tyst, men det var det ingen risk för :P Så får se vad som sker hädanefter, men om inget annat så behövde jag det för att komma över annat skit :)
När vi pratat och fikat i 2½ timme var det dax att åka hem.
Så jag begav mig mot stationen för att ta tåget hem. Kom på Göteborgståget, vilket är skönt för det går snabbare. Men väl på så går det ut ett meddelande som informerar att tåget saknar chaufför och att dem väntar på någon som kan rycka in.
Efter 15 minuter kom det någon som uppenbarligen kunde styra tåget :P När vi kommit iväg så var vi dock tvugna på att släppa förbi ett godståg. Så slutade med att jag kom hem 30 minuter försent. Inser att mina bussar och allt redan gått och att det var för kallt för att stå och vänta på nästa, men tur i oturen så var Mamma och Linnea i Ängelholm så de kom och hämtade mig! Tack♥
Passade på att svänga inom Kina take away, gott! Slapp jag äntligen makaroner och köttbullar, hade annars blivit tredje dagen i rad jag ätit det.

Nu slappar jag bara framför tvn, är skit trött så blir nog sängen tidigt idag. Skönt!
Sista skoldagen imorgon för denna veckan, skönt! Veckorna bara rusar förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0