Skit

Skit skit skit.

Kommer misslyckas på tentan imorgon. Det känns skit men jag har ingen alls lust att plugga nu.. Hatar detta skitet.
Just nu känns det som att jag inte kommer fixa dessa tre åren. Jag kommer ju aldrig klara en tenta.
Känner mig totalt misslyckad och dålig. Varför får jag ingenting gjort? Blir så irriterad och arg på mig själv. Och nu sitter jag och lipar för att jag inte tar tag i det från början.

Samtidigt så tänker jag att denna tentan inte är avgörande, dels är den bara värd 1,5hp, och jag behöver inte klarat detta momentet för att kunna gå vidare.. Värre är det med nästa tenta om två veckor som jag måste klara..
Varför ska det behöva vara så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0